Jag vet bäst!

Ja, faktiskt. Känns inte rätt mot Cisco att kastrera honom imorgon, så det tänker jag inte göra. Det är min katt, och så kan veterinären tycka vad han vill. Det är emot alla rekomendationer också att kasterera en katt som inte är könsmogen. Man ska lyssna till magkänslan och inte köpa allt bara för att det råkar vara en veterinär som säger det. Detta har känts fel redan från början trots att i stort sett alla jag pratat med (utom Christoffer som kanske vill slippa vara enda man i huset) tycker att det egentligen är en bra idé. Så det första jag ska göra imorgon är att ringa och avboka. Cisco litar på mig, hur skulle jag då kunna göra fel mot honom? Visst, det är "bara en katt", men han är min lilla prins ju! När han väl bli könsmogen är det operation nästa, här ska inte kissas inne, men tills dess ska han få vara kattunge! Känns redan bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback