Nej, se det snöar...

...det var ju inte ett dugg roligt. Jag vet inte hur det ser ut i stan just nu men här är full snöstorm och det har trillat i alla fall en decimeter snö sedan i förmiddags. Jag som ville ha vår nu! Ser ut som att man kan glömma det ett tag till, ska bli -10 på lördag. Meeen, å andra sidan är ju jag på lite sydligare breddgrader då. I Tyskland i alla fall, haha. Längtar efter sommaren, kan inte fatta att det inte ens var en månad sedan vi kom hem från Gran Canaria, hela resan känns som en härlig dröm. Solbrännan är ett minne blott och det känns inte som om man har sett sommar på ett jäkla bra tag! Faktum är att vi inte har sett helt barmark här sedan veckan innan vi åkte iväg, det måste vara vinterrekord i Skåne. Man har till och med hunnit tröttna på snö.




Jag vill ha väder till såna här äventyr! (När vi cyklade till Köpenhamn från Guldsmedsgatan men inte riktigt trodde själva att vi skulle palla ända fram, därav att jag inte riktigt är klädd för Ströget...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback