Pics från solen

Tog inte så många bilder på en här resan faktiskt, men några blev det. Det finns många fler bilder från quadsafarin som guiden tog, men dem har inte vi utan Klas. Här är några av mina bilder:

I öknen utanför Playa del Inglés. Jag tror att Christoffer försöker hålla undan mitt hår, eller så ger han mig en örfil, haha...



Jag kör fyrhjuling.



Klas och Christoffer kör också fyrhjuling.



Semesterns bästa bild, hahaha. Christoffer äter kaktusfrukt i pausen.



Jag och Klas har kul åt något på stranden i Las Palmas.



Christoffer kör jetski vid "Lyxstranden".



Sista dagen på Playa del Inglés. En dryg vecka sedan bara...



Puss på balkongen.


Kommentarer
Av: Emelie

Anna e bruuuuun!:)

2010-01-05 @ 19:07:13
Av: Victor

Nu blev jag sugen på semester


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback