Sista gången...

...som jag satte mig ner och pluggade idag. Blev klar för ett par timmar sedan. Vad ska jag göra nu? Känner mig helt förvirrad utan någonting att strunta i att göra! Hur ska det bli med bloggandet nu när jag inte kan göra det istället för att plugga? Haha... Tänk att rå över sin egen fritid. Visst, jag kommer antagligen klaga över att jag inte har någon fritid sen, vänta bara, men den jag har kan jag använda som jag vill. Lyx. Det är faktiskt ingen lyx att vara ledig så mycket som jag varit när jag pluggade. Använder man den tiden till något vettigt? Sällan. Man blir bara slö, och ändå har man jämt något hängande över sig som ger ångest. "Jag borde ju..." skulle kunna beskriva mitt studentliv. Studentliv förresten, något sådant har jag inte heller haft. Inte för att det inte funnit möjligheter, men det lockar inte mig att bo i korridor, laga nudlar med främlingar och supa mig full på torsdagar. Vilken tur att jag slapp flytta för att gå den här utbildningen då. Fast det innebär att jag har den hårdaste konkurrensen i landet här nere i Skåne. Suck. Kommer aldrig få något socionomjobb.

Nej, nu ska jag sluta skriva deppiga meningslösheter här och gå och fira Papsen som fyller år idag! Träffa den delen av släkten som jag inte sett sedan "julbråket" också. Kan bli intressant...



Grattis Pappa!


Kommentarer
Av: pelle

Well hey!

Coldplays debut - 2000

Idol (Storbrittaninen) - 2001

High Chaparall (Fredrik & Filip) - 2003

The OC - 2003

YouTuber - 2005



Så helt fel ute var jag inte ;)

Av: pelle

Well hey!

Coldplays debut - 2000

Idol (Storbrittaninen) - 2001

High Chaparall (Fredrik & Filip) - 2003

The OC - 2003

YouTuber - 2005



Så helt fel ute var jag inte ;)

2010-01-11 @ 21:04:17
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback