Dags för helg igen

Har varit en ganska tuff vecka på jobb och jag har haft för lite ork att ta tag i saker där har det känts som, men idag var det en riktigt bra dag. Till att börja med fick jag förlängt lite till, jag har fått mycket gjort och sedan har jag varit på Ven igen. Helt rätt väder för det! Tog min cykel och gav mig ut bland fälten och längs grusvägarna för att leta efter hus som saknade nummer. Snälla, inför husnummerobligatorium på Ven, det skulle göra mitt liv lättare! Eller i alla fall mitt jobb. Fick vänta en stund på båten hem så då passade jag på att äta min lunch på stranden och sedan kunde jag lägga mig och sola lite. Det kallar jag en bra dag på jobbet! Förvisso kan man nog säga att det var min lunchrast men ändå... turisterna betalar för att cykla runt på Ven och jag får betalt för det. Inte fel!

Ikväll har mamsen hållit mig sällskap medan Christoffer är och festar loss med jobbarkompisarna. Trevligt, trevligt. Men nu är det dags för sängen, för imorgon ska jävlar i det också bli en bra dag! Då drar hela gänget till Bakken. Soligt och varmt skulle det bli, helt perfekt. Fram med solkrämen, ölen och sockervadden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback