Och detta inlägg borde heta?

Som precis alla andras kanske? Midsommar? Jag låter för övrigt bilderna tala.


Lek kring midsommarstången på Ringstorps sommarstad. Jag gillar posen... haha.



Notera skeden i Christoffer mun. "Ey, domaren!" var kommentaren när Dennis låtsasfarsa fuskade i midsommarleken. Notera även hans val av tröja...



Jag ser ut att vilja komma så långt bort som möjligt från min bordherre. Riktigt så illa var det inte, men så sugen på att posa med honom var jag inte heller...




Alla andra äter jordgubbar. Dennis? Ja, han njuter av livet.



Har ni sett så sött? Dennis bjöd upp sin mamma till en dans.



Christoffer och Sandra sjunger fyllevisor. Och ja, det lät lika illa som det ser ut att göra.



Min vackra älskling. Mitt allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback