Cisco

Jag är ledsen, men jag har verkligen inte tid att sitta och blogga särskilt ofta längre. Men eftersom det gått ett tag så tänkte jag till att börja med att bjuda på lite kisebilder på min stora påg som fyllde ett halvår 12 mars och som faktiskt har fått sina riktiga rovdjurständer nu äntligen. De sticks lite mindre när han bits än de gamla, men i gengäld hade han bägge paren ett tag...




Sötnosen har hittat nytt ställe i vår tvättkorgslösning...



...och vid datorn, med CD-skivorna som huvudkudde.




Bitig är han i alla fall. Bebis!

I övrigt kan man väl kanske säga att jag satsar på jobbet. Det börjar äntligen kännas som att jag verkligen gör nytta där och inte bara tar mig fram dag för dag och bara gör det absolut mest akuta, som det faktiskt kändes hela sommaren. Jag börjar få grepp om saker och ting nu. Jag kommer hem ganska sent varje kväll och såklart är jag trött efter jobbet, men inte utmattad som i början. När jag sedan kommer hem vill jag umgås med Christoffer de få timmar som blir över. Just nu går han en jaktkurs för att ta jägarexamen och vi ses knappast överhuvudtaget på tisdagar och torsdagar. Well, det tar slut nästa vecka, och har jag klarat det såhär långt ska jag väl överleva en vecka till. Dessutom får jag ju tid över för att blogga lite också, haha. Ikväll när han kommer hem ska vi boka in en resa till Berlin i påsk! Vi har frågat runt lite bland vännerna om någon ville följa med men alltid har det varit något som kommit emellan eller så har den ena i paret vi frågat inte velat. Det spelar ingen roll, vi har nog egentligen roligare om det bara är vi två. Dock på ett annat sätt än om vi skulle åkt flera. Härligt ska det i alla fall bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback