Freebra

För det första: Jag vet inte varför hela inlägget är kursivt, men det är helt omöjligt att ändra om jag inte vill skriva om allt - och det vill jag inte.

Nu är det ju så att jag inte skriver om kläder, eller smink för den delen, eftersom det får mig att gäspa käkarna ur led när andra skriver om det, men jag ska göra ett undantag (idag också...). Vilken fantastisk uppfinning Freebra råkar vara! Halleluja, vilken gåva till kvinnan! Det kommer bli perfekt under min vackra bröllopsklänning eftersom den är precis så lågt skuren i ryggen att en Bh syns, vilket är mindre kul, och jag har ännu inte hittat någon annan lösning för hur man ska kunna trolla bort bandet i ryggen (som inte innefattar andra band virade 20 varv runt kroppen). Förresten så ville jag ha en Freebra i vilket fall som helst, men det känns ju bättre om man kan slänga ut 300 kr och säga att det är till bröllopet...


Många säger att de är små i storlekarna, vilket stämmer. Andra säger att man får hängbröst - en fråga om teknik att sätta på den säger jag (inte så enkelt). Klistret är fantastiskt, jag vågar knappt lita på att den ska bli kvar ännu, men den rör sig de facto inte en millimeter. Och så skönt det är att slippa alla dessa band! Det är ju bud på att köpa på sig ett antal och ha även under kläder som inte kräver det, bara för att det är så bekvämt! Och man slipper att Bh:n ligger i tvätten, det är bara att göra rent den under kranen! Jag får hoppas att jag är lika lyrisk efter att ha använt den under några svettiga festkvällar.

 



Nej, det är inte jag på bilden, men det är en likadan Bh. Leve 10-talet och moderna kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback