Kattbilder

Det finns så många söta kattbilder på den här datorn. Måste bjuda på några av dem!



En liten Cisco är det på den här bilden. Ni ser vad jag har försökt göra va? (Tips: ett märke.) Han var dock inte helt sammarbetsvillig vill jag minnas, så använd fantasin lite.





Husse och Cisco sover. Bild från igår.




Ren ondska! Det där är inga snälla ögon... Cisco sitter längst upp i vår tvättkorgslösing.





Sötnosen i trädgården.





Och så gammelkatten, Dylan! Synd att jag inte har en bättre kamera, tänk vad bra den här bilden kunde ha blivit!




Kommentarer
Av: pubes

sv: det var ju den senaste biofilmen; "traktorracet from hell", skitbra! haha nej, men jag fotade medans det fortfarande var ljust i salongen å reklam på duken ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback