Lovisa

Detta känns verkligen sjukt. Den nyblivna mamman verkar tycka att det är en mindre overklig sak, men jag tycker att det känns... jag vet inte vad egentligen (men kul förstås!) att hon äntligen är här.

Stort grattis till er tös, Emelie och Jan!

Det här är den första av mina vänner som jag grattar till en bebis, men knappast den sista! Ska bli kul att få lära känna henne!

I lördags var det; 10-10-09 (alltså inte med ett riktigt så coolt personnummer som Jan hade hoppats att hon skulle få). Jag var ute och turade, drack öl och lekte lekar på Sundsbussarna medan Emelie födde barn. Det finns olika sätt att roa sig en lördagskväll!

http://www.helsingborgslasarett.se/patienterochnarstaende/webbisar/webbisarkiv/webbisarkiv2009/20101009lovisaandersson.5.5984f27b12b678f451080003253.html


Kommentarer
Av: pubes

sv: tack så hjärtligt! alltid roligt att höra!=)



att det är konstigt?! min första kompisbebis kom 2008 och det kändes så himla overkligt att det var MIN kompis som hade fått ett litet barn! Nu är bebisen 2½ år och räknas väl inte riktigt som bebis längre, men det är så otroooligt roligt att få träffa henne och umgås med henne, det känns på nått konstigt sätt lite som mitt eget kött och blod fastän det inte är det. but its a wonderful feeling! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback