Stor kille!

Vet ni vad jag hittade utanför min ytterdörr i förrgår? En död mus. Min duktiga kise har äntligen blivit stor och kan fånga möss! Jag blev lika stolt som om jag vore hans mamma. Jag antar att jag borde bli äcklad, men Cisco fick istället beröm. Trevligt att han bidrar till hushållet, synd att jag inte äter begagnade möss... Han lät den ligga och tuggade lite på den varje gång han passerade den och nu är den borta, gud vet vad som blev av den.

Fyra lediga dagar i rad, detta kommer rädda bröllopsplaneringen! I fem timmar har vi suttit med vigselprogrammen idag, vilken mardröm. Då var ändå texten i programen redan färdig. Skrivaren ville inte som vi ville och förstörde 8 stycken program och kletade färg på ytterligare några. Texten blev emellanåt helt gul. Gul? Vi sa svart! Nu är de i alla fall klara, och fina blev dem tillsist!





Min jägare!


Kommentarer
Av: Emelie

Du tycker du inte att det är lika roligt att få små söta kattpussar av honom nu längre:P

2011-04-22 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback