Bröllopsshopping

Idag har vi (och alla pensionärer) varit på City Gross. Det var visst någon sorts kortkundkväll och jävligt mycket folk i butiken. Vi gjorde verkligen rätt för oss idag, notan hamnade på över 3000 kronor. Vi köpte strax över 5 kilo godis, tio chipspåsar och 70 liter vatten, bland mycket annat. Någon tyckte att hon var rolig när hon undrade om vi hade vunnit pengar, med tanke på hur mycket vi handlade. Nej, det finns något som heter spara, hört talas om det? Jag hatar att ha folk överallt omkring mig, jag blir en aning lättirriterad då. Och då är det ingenting emot Christoffers humör i folksamlingar... Anyway, nu har vi handlat vad vi ska till bröllopet, nästan. Fattas lite mjölk till kaffet, annars har vi nog allt tror jag. Hela förrådet är fyllt med grejer och grannarna hänger ut genom fönsterna och tittar på när vi bara lassar in. Det är bitsocker, chips, citroner och öl i en härlig blandning. Det är nästan så att man skulle gå ut och ta en bild på det hela.

Det är ofattbart nog nästan bara en vecka kvar nu. Det känns fortfarande helt overkligt, och samtidigt inte. Jag vet inte, det bara känns. Jag längtar, längtar, längtar nu och vill bara att tiden ska gå fortare! Sen får själva dagen B gärna gå väääldigt långsamt, så jag verkligen hinner njuta av den. Den kommer ju aldrig tillbaka.


Kommentarer
Av: Emelie

Gör så! Det behövs lite bilder i denna bloggen! :)

2011-05-08 @ 08:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback